Wikia

Selectie

In je club kunnen er 35 spelers zijn (50 bij Premium) en 25 in je selectie. je selectie spelers geeft je jouw selectiesterkte. Wil je minder spelers dan kan je ze verkopen op de transfermarkt of je kunt ze ontslaan.

Overzicht

Hier is een overzicht van je spelers en belangrijke informatie over hen: nationaliteit, naam, positie, sterkte,  leeftijd, rugnummer, gezondheid, aantal doelpunten, kaarten en contract duur.

Contract

Hier is een overzicht van je spelers en hun contracten. Hier kan je aan een speler een nieuw contract aanbieden, spelers verkopen of ontslaan. Als je iemand ontslaat moet je een vergoeding betalen.

Prestaties

Als speler ben je ergens goed in. Bij het vak prestaties is een overzicht van je spelers en hun skills. Je kan zien of een speler verbeterd en hoeveel in zijn sterkte is. ook kan je de verbetering zien van zijn vaardigheden: doelverdediging, vangen, tweebenigheid, fitnss, koppen, duel, dekken, snelheid, pass. uithoudingsvermogen, bereidheid te lopen, balcontrole agressie, Verdedigende en Aanvallende kwaliteiten.

Around Wikia's network

Random Wiki